Artykuł sponsorowany

Jak często należy serwisować taśmy przenośnikowe?

Jak często należy serwisować taśmy przenośnikowe?

Przenoszenie różnego rodzaju ładunków za pomocą taśm przenośnikowych w znacznym stopniu ułatwia pracę w zakładzie. To właśnie dlatego tak często można się z nimi spotkać w halach magazynowych czy na liniach produkcyjnych. Inwestycja w taśmy transportowe to jedno. Równie istotny jest ich regularny serwis. Kiedy najlepiej go przeprowadzać? Zapraszam do czytania.

Dlaczego serwis taśm transportowych jest tak ważny?

Taśmy przenośnikowe to systemy wykorzystywane w zakładach przemysłowych każdego dnia. Bez nich trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy. Ze względu na szerokie zastosowanie i nieustanną pracę przenośniki ulegają zużyciu. W utrzymaniu ich dobrego stanu nie pomagają trudne warunki w zakładzie. Tam często narażone są one na działanie wilgoci, brudu, pyłu, rozdarcia i inne uszkodzenia mechaniczne. Uszkodzona taśma utrudnia załadunek czy rozładunek towaru, a także sortowanie produktów. Zastój w pracy przedsiębiorstwa to coś, czego za wszelką cenę chcesz uniknąć. Dlatego właśnie regularnie przeprowadzany serwis i konserwacja przenośników są bardzo ważne. Dzięki temu transport taśmowy będzie stał na najwyższym poziomie, co wpłynie na efektywność pracy.

Kiedy przeprowadzić przegląd przenośników?

Przenośnik w Twoim magazynie zacina się? Na taśmie jest widoczne uszkodzenie? System nie działa tak, jak powinien? Czas najwyższy zgłosić się do serwisu. W ten sposób unikniesz pogłębienia się problemu. Mettech to firma oferująca całodobowe naprawy serwisowe przenośników taśmowych. Od teraz nie musisz już więcej martwić się nagłą awarią sprzętu. Czynności serwisowe obejmują wulkanizację, gumowanie bębnów, klejenie taśm i wiele innych usług. Wielu przedsiębiorców decyduje się na rutynowy przegląd urządzeń w zakładzie, nawet kiedy ich praca nie budzi żadnych wątpliwości. Takie działanie ma na celu zapobiec nieoczekiwanym awariom, które mogłyby przydarzyć Ci się w najmniej odpowiednim czasie. Okresowe przeglądy ograniczają również ewentualne koszty naprawy do minimum. Tak zaoszczędzisz zarówno czas, jak i pieniądze. Zaleca się, aby z usług serwisu korzystać przynajmniej dwa razy do roku, chociaż duża część firm decyduje się nawet na comiesięczne przeglądy. Ze względu na złożone mechanizmy przenośników najlepiej korzystać tylko ze sprawdzonych serwisów.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.